PRISTATYMAS LIETUVOJE IR UŽSIENYJE

UŽSAKYMO EIGA / PRISTATYMAS

Susikuriate norimus vardo lipdukus ir užsakote–apmokate. Po apmokėjimo, el. paštu iš PAYSERA gausite apmokėjimą patvirtinančią žinutę su užsakymo numeriu. Tai patvirtinimas, kad Jūsų užsakymą tikrai mes gavome ir jau turite pagrindinį apmokėto užsakymo dokumentą. Kitas pranešimas bus iš mūsų – gausite kodą siuntos sekimui, kuomet užsakymą jau būsime išsiuntę arba parengę siųsti.

Užsakymą pagaminsime per 1–6 darbo dienas (dažnai tą pačią dieną), ir tuoj pat išsiųsime Jūsų pasirinktu būdu: paštomatu LP EXPRESS,  arba registruota siunta Lietuvos pašte. Po užsakymo išsiuntimo, į savo el. paštą iš mūsų gausite automatinę žinutę su registruotos siuntos kodu siuntos sekimui. Kodas leis sužinoti kur yra Jūsų siunta. Sekti reikės čia: https://www.post.lt/siuntu-sekimas

LP EXPRESS siuntas pristato įprastai per dieną, ar dvi, priklausomai nuo išsiuntimo paros laiko. O registruotą siuntą Lietuvoje paštas pristato dažniausiai per 2–5 darbo dienas. Švenčių arba ekstremalių aplinkybių metu gali būti kitaip.

Siuntimas į užsienį vykdomas Lietuvos pašto reglamentuota tvarka ir terminais.

Registruotą siuntą, pašto darbuotojai gali, bet neprivalo pristatyti į Jūsų namus asmeniškai. Jeigu nepristatys asmeniškai – paliks apie tai informuojantį pranešimo lapelį. Vykdami į pašto skyrių atsiimti siuntos nepamirškite minėto pranešimo lapelio arba el. paštu atsiųsto siuntos kodo ir asmens tapatybę liudijančio dokumento.

Kartais (ypač karantino metu) siunta paliekama Jūsų pašto dėžutėje, todėl nepamirškite pasitikrinti.

Jeigu susiklostė tokios aplinkybės, kuomet užsakymą norėtumėte gauti išimtinai skubiai – susisiekite telefonu +370 606 73083 arba el. paštu: info@lipdis.lt

SPAUSK „ČIA“ IR KURK LIPDUKĄ DABAR

GRĄŽINIMAS / KEITIMAS

Gavote lipdžio vardo lipdukus, bet kažkas ne taip – būtinai praneškite, būsime labai dėkingi ir pasistengsim rasti patį palankiausią Jums sprendimą. Pozityvi kritika visiems padeda tobulėti.

Nemalonu, bet visgi jei gavote lipdžio vardo lipdukus su broku – praneškit, garantuojam greitą ir sąžiningą sprendimą.

Keičiant ar grąžinant lipdis.lt parduotuvėje įsigytas prekes, svarbu žinoti, kad:

  • Grąžinti ar pasikeisti įsigytus lipdukus galima per 14 darbo dienų nuo gavimo dienos;
  • Kartu su keičiamais ar grąžinamais lipdukais turi būti pridedama: pirkimą patvirtinantis dokumentas;
  • Transportavimo ar siuntimo išlaidas apmokate Jūs, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl netinkamos kokybės ar gamybos klaidos;
  • Keičiami ar grąžinami lipdukai turi atitikti jų prekiniam stoviui keliamus reikalavimus: negali būti išoriškai sugadinti;
  • Jei grąžinti lipdukai atitinka prekinei išvaizdai keliamus reikalavimus, per 14 darbo dienų nuo keičiamų ar grąžinamų lipdukų gavimo, lipdis.lt įsipareigoja Pirkėjui išsiųsti naujus išsirinktus lipdukus (vietoj grąžinamos prekės) arba pervesti grąžintinus pinigus į Jūsų nurodytą sąskaitą;
  • Jeigu keičiant lipdukus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
  • Visais pinigų už prekes ir siuntimą grąžinimo atvejais Pirkėjas turi grąžinti Pardvėjui nepanaudotus lipdukus.

SPAUSK „ČIA“ IR KURK LIPDUKĄ DABAR

Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.
Šioje interneto svetainėje naudojami slapukai. Slapukai naudojami rinkti informaciją apie apsilankymus svetainėje, pagerinti svetainės veikimą ir siūlyti naudotojams aktualų turinį bei reklamas. Daugiau informacijos ieškokite mūsų Slapukų naudojimo taisyklėse. Skaityti daugiau.